fredag 10 april 2009

Graviditetspms...

Efter att ha tjurat och surat här hemma hela förmiddagen och bara deppat ner mig över att jag inte kan befinna mig på hästryggen i full galopp en sån här solig dag lyckades Björn på något märkligt sätt få upp mig ur depressionens och graviditetshormonernas mörka djup och dagen blev trots allt också solig i mitt innandöme och även jag kunde uppskatta en ledig dags härliga vara. En härlig långtur med ystra hundar, en glad och tjoande son och en underbart snygg man kan faktiskt få vem som helst att inse hur bra man faktiskt har det även om man är alldeles för tjock och otymplig för att kravla sig upp på en hästrygg.

Fredag kväll hemma hos oss innebär alltid att hela familjen sitter bänkad framför "Så ska det låta" med den fantastiska programledaren Peter Settman. Det är tyvärr inte alltid programmen håller högsta klass, vilket dock beror på vilka som deltar. Kvällens program var kanon och Olas röst imponerande stort. Dock är fortfarande årets höjdpunkt när Brolle (sån lugg vill jag också ha någon dag) och Sibel sjöng "In the ghetto"... riktigt riktigt riktigt bra!

1 kommentar:

ansj sa...

Den var bra =)
ser fram emot att få se din nya frisyr sen då ;)