lördag 10 juli 2010

Vilken härlig vecka!

Veckan inleddes med en kortsemester i Norjeboke som innehöll; bad, sol och trevligt sällskap. Även om det känns som om hela världen står still när man är i stugan så händer ju faktiskt saker i omvärlden också. Min kära syster klarade sin uppkörning och är nu en stolt innehavare av ett körkort. Grattis :) Felicia och Sebastian fick en liten kusin i onsdags och för första gången är jag nu faster då min käre bror och hans sambo fick en supersöt liten tjej. Vi åkte och hälsade på dem i torsdags och herregud vad liten hon var och så sööt! Jag har helt glömt bort att mina små busungar också varit så små en gång i tiden, söta är de i alla fall fortfarande som tur är.

Felicia har inte bara fått en kusin, hon har minsann tagit sina första steg också, till farmor (som lyste som en sol av stolthet), så nu uppmuntrar vi henne hela tiden att fortsätta gå. Det är inte alltid Felicia tycker det är så kul utan hon sitter hellre på sin älskade bobbycar och kör runt på trädäcket, hon kan minsann både backa, svänga och köra framåt.

Nu när även Skåne nåtts av den tropiska värmen så kan man inte göra annat än att packa bilen och köra iväg till stranden. Vårt favoritställe är Tydingesjön då det är perfekt för barnen, lummigt, långgrunt och lagom långt iväg. Idag var vattnet så underbart ljummet att man knappt ville gå upp och så härligt det är att bara ligga på stranden och njuta av semestern.

Inga kommentarer: