söndag 15 augusti 2010

Fullspäckat

Säsongens första tävlingsstart går av stapeln på lördag då jag och Aladdin ska rida LB:1 och LB:2. Jag har inte så höga förväntningar då vi mest busat runt i skogen i sommmar och inte tränat med någon ordning. Målet är att rida på godkända procent i båda klasserna och hitta en jämn och fin takt och rytm. Tanken är också att vi ska köra ner Aladdin till klubben så han får vänja sig vid att lastas och lastas av i en ganska rörig miljö. Förhoppningen är ju att vi ska kunna åka ut till någon tävling här i höst och då känns det bra att börja hemma för att se hur han reagerar.

Innan tävlingsdagen så är det en hel del som ska rymmas denna vecka; inskolning, jobb, träning och förhoppningsvis några fina sensommarkvällar så man kan njuta en sista gång av den fina sommar vi haft i år. Just nu så njuter jag av tanken på min lilla tjej som går och går och går och min fina lille pojke som behärskar cykeltekniken till fullo.

1 kommentar:

My sa...

TACK FÖR KOMMENTAREN!

Lycka till på tävlingen :D