fredag 3 oktober 2008

Dunderförkyld och sliten...

Kände mig fit for fight i måndags. Red nere på banan och Aladdin var hur fin som helst. I onsdags började det ömma lite lätt i halsen... på torsdagen kände jag mig riktigt risig. Tog mig till dressyträningen och gav järnet ändå. Aladdin var superfin i traven coh vänster galoppen, höger galoppen fick jag inte alls någon bra känsla i... Vaknade imorse med dels världens träningsvärk och världens dunderförkylning. Hem efter jobbet och storstäda inför kalaset imorgon kväll. Just nu känner jag mig verkligen sliten. Näsan är täppt, tröttheten har smugit sig på och tror att det snart är dags för bingen. Ska samla så mycket kraft som möjligt inför morgondagen... hatar förkylningar.. tror detta är den tredje sen skolstarten =(

1 kommentar:

ansj sa...

åh, stackars dig, hoppas du är piggare imorgon så du kan satsa gärnet!
Hehe, ja visst var det bra dräkter, kul när det är många som är så ambitiösa! =P