söndag 12 oktober 2008

Massa duktiga ponnyekipage!

NU i helgen har det varit regional och lokal ponnydressyr. jag behövde göra lite timmar så fukntionärade hela helgen. Skrev protokoll i FEI inl på lördagen samt var ringmaster och idag räknade jag protokoll och skrev LA:1, Har haft turen att få sitta med riktigt trevliga och bra domare, vilket underlättar oerhört när man skriver. Rätt kul att sitta med och lyssna på vad de bedömer och hur de resonerar. Får en hel del tips själv och hur man bör och inte bör göra. Såg en hel del superfina ekipage under helgen och man blir så imponerad över dels de underbara små ponnyerna som så villigt kämpar med sina ryttare och sen också alla ponnyryttare som ger järnet och verkligen fokuserar för att göra sitt bästa. =D
Imorgon ska jag föröska föra över all den inspiration man fått udner helgen till Aladdin. Blir nog iofs bara en bustur i Galgbacken men lite dressyr hinner man alltid med även när man rider i skogen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!
Jag hade missat alla kommentarer på min sida... ursäkta! Tack för gratulationer!! Hur är allt med er?? Och ett stort Grattis till er båda! Har ju sett att ni gift er, gud så vacker du var! Helt underbar klänning! Avis måste jag säga... Hoppas ni får en underbar bröllopsresa!! Hälsa till Björn och gratta från mej. Kram

Anonym sa...

Varför kom inte mitt namn med...