söndag 19 oktober 2008

Full fart som vanligt...

Som vanligt har det varit fullt upp hela veckan. Jag och Aladdin var ute och busade med Pernilla och Busan i måndags i Galgbacken. Saticken vad heta pållarna var =) Träning i tisdags. Aladdin skötte sig kanon och det gick bra bortsett från att jag insett att jag blivit höjdrädd =S
Resten av veckan har både jag och Björn njötit av att ha väldens gulligaste, underbaraste och bästa son. Tiden med Sebbe är det som fyller en med mest glädje och lycka varje dag. Dels händer det så mycket varje dag och dels så har han så otroligt mycket humor, ungen =D Svårt att säga med ord hur mycket man känner.
Trots att all tid med Sebbe är helt underbar kan jag ju defintivt säga att jag ändå längtar tills på torsdag då det bär av mot sydligare breddgrader; Sicilien. Både jag och Björn känner oss lite kluvna. Båda längtar till sol och värme och möjligheten att bara få vara med varandra en het/l vecka ;) men samtidigt känner vi bägge att det kommer att vara tufft att vara utan Sebbe hela 7 dygn.. men men han kommer ha det superbra hos sin farmor coh farfar och bli så bortskämd och omhändertagen så att vi bägge kan nog ligga på stranden och njuta utan något som helst dåligt samvete (märks det att jag intalar mig själv... :S )

Idag blev det så äntligen dags för den så kritikerrosade och omtalade filmen Mamma Mia. Kan bara säga att jag instämmer helt med all kritik.. mitt hjärta fylldes till breddgraden och tårna viftade med och jag fick lägga band på mig själv hela tiden för att inte sjunga med i varje låt. Allra bäst tyckte jag denna låt och scen var (killarna i slutet är helt outstanding :D:

Inga kommentarer: