fredag 9 januari 2009

Bloggen har passerat 2000 besökare!



Hahaha.. då har bloggen passerat 2000 besökare... iofs inte unika besökare men vad fasen, kul ändå=)

Förövrigt har dagen bestått av storstädning coh storhandling inför kalaset imorgon. Alltid lika kul med kalas speciellt när det är en själv som ska få presenter. Kan inte fatta att jag fyller 27 på söndag. Shit är ju fortfarande helt övertygad om att jag blir 25 istället. Sen man fått barn tycker jag tiden bara rinner iväg och man hinner inte riktigt med. Rätt som det är så är vintern förbi och våren här och sen sommar... gahhh.. kan någon sakta ner tiden lite?


Såg förresten "Lets Dance" ikväll. jag har aldrig tidigare förstått meningen med det programmet men i brist på annat så blev det på den kanalen fjärren stannade. Riktigt roligt program och jag vill också kunna dansa sådär. Min favorit blev helt klart Morgan Alling som imponerade stort.

2 kommentarer:

ansj sa...

Grattis på födelsedagen! =D

Ja det löste sig med mina kurser som tur va =) så nu är skolan igång igen!

Josefin sa...

Grattis i efterskott =) Hoppas din dag var bra!