torsdag 15 januari 2009

Full fart hela veckan!

Även om jag bara jobbar 60 % nu så tycdker jag att jag har mer att göra än någonsin =) Red en runda på Aladdin i tisdags. Oj, vad vi bägge längtar tills vi kan sätta igång och trava och galoppera.

Åkte sen in och kollade gamla gruppen när de hoppptränade. Både hästar och ryttare verkade haft en välbehövlig vintervila för saticken vad fint de hoppade. P och Busan imponerade stort och såg så fina och sammansvetsade ut. De kommer att bli farliga på tävlingsbanan framöver.

Onsdag eftermiddag spenderade jag och Sebbe med att leka och spela spel. Letade fram ett av mina gamla spel jag hade när jag var liten. Ett memo-spel vid namn Lekande lätt. Sebbe tyckte det var urkul och det är för tillfället ett stående inslag varje kväll.

Idag har jag jobbat hela dagen och även hunnit med att slurma en stund på soffan. Känner av att man inte riktigt är i sin gamla form. En hel arbetsdag tar snabbt musten ur en.

Imorgon är det dags för ultraljud och jag och Sebbe ska ta bussen in till stan och möta upp björn, sen ska vi kolla på lilla bebisen.

Snart dags för favoritprogrammet Criminal Minds.... för tillfället försöker Sebbe blidka mig och slippa sova genom att kalla från sängen: Terese, Terese, Björn Björn!
Hahaha.. får gå cch ge honom en stor godnatt kram så han kan sova gott =)

Inga kommentarer: