söndag 18 januari 2009

Ultraljud!

I fredags var det ¨dags för det efterlängtade ultraljudet. Det var full rulle därinne under tiden vi gjorde det, vilket märktes både på skärmen och i min mage =)

Allt såg bra ut och det verkade vara en livlig liten kille eller tjej därinne. Sebbe tyckte det var hur kul som helst att få vara med och se sitt blivande småsyskon, tror det blev mer reellt för honom nu att mamma faktiskt har en bebis i magen.

För tillfället väger bebisen 285 gram och beräknas komma ut i vida världen någongång mellan den 8-11 juni, så det blir ett sommarbarn denna gång. Nu när man gått halva tiden mår jag fortfarande prima och hoppas det håller i sig. .Tänkte jobba så länge jag kan och temrinen slutar ju den 5 juni så lite tillgodo finns där ju om nu inte denna lille/lilla har lika brått som Sebbe hade. =)

2 kommentarer:

Josefin sa...

Åh vad spännande!!! Grattis igen =D

Anonym sa...

Ja du.. hade jag kunnat hade jag gärna hjälpt dig, men jag fick själv hjälp av en tjej... det är därför bloggen sett likadan ut väldigt väldigt länge nu, jag vågar inte ändra ;)