fredag 23 januari 2009

slutat med nappen!

I måndags hände det... Sebastians allra sista napp gick hädan och inga mer fanns att tillgå. Kan väl säga att Sebbe var allt annat än nöjd över beslutet och historian att pappa skule skicka den till tomten för lagning, var inte riktgit tillfredsställande. SÅ måndagskvällen blev lång och intensiv innan Sebbe äntligen kunde komma till ro och somna. Efter måndagskvällen har det gått superbra, tror han har frågat efter nappen 3 gånger sammanlagt sen dess. SKönt både för hnom och oss att bli av med den där förbaskade nappen. NU är det bara blöjorna också som ska bort, men det är på god väg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken duktig kille ändå. Jag räds den dagen Siri ska sluta med tutten, för hon är helt fixerad vid den trots att vi försöker köra bara med tutte på natten. Huvva.

Anonym sa...

Här är det bara fiint!! Både med mej och tjejerna. Fullt ös!!

Anonym sa...

Min mage är gigantiskt, tror den är större än förra gången. Är i vecka 32 nu så det har börjat kännas lite tugnt, jag hoppas verkligen att jag orkar jobba fram till sportlovet. Hehe det värsta är att jag är så sugen på mat just nu,skulle kunna äta konstant. Måste lugna ner mig så man inte har en 20 kilo att gå ner efter bebisen har ploppat ut.