lördag 3 januari 2009

Malmö fram och tillbaka

Var iväg med Anso idag och tittade på när hon provred en mycket söt pålle åt en bekant i Härnösand. Alltid lika roligt och intressant att kolla på hästar och komma till nya stall. Också alltid lika kul att träffa Anso och snacka lite om allt mellan himmel och jord. Många skratt blev det på vägen ner till Malmö. Innan jag körde hem till Vinslöv kollade jag också in Ansos lösdriftsbygge, mycket imponerande och praktiskt. Hälsade även på pållarna som mumsade hö och hade det allmänt gott.

Har ju för egen del och med tips från Anso knåpat ihop en egen film på mig och Aladdin och efter mycket strul och ännu mer tips från Anso lyckats lägga upp den här. Så håll tillgodo:


hmmm ser nu att filmen inte blev helt som jag ville...musiken slutar inte där den ska... det får jag jobba vidare på imorgon.

3 kommentarer:

ansj sa...

så, nu måste du bar agöra det tillgängligt för alla med =P Just nu är det "privat"

ansj sa...

Nu fungerar den ju =D
Blev jättebra! söt pållen!

ansj sa...

Kan du skicka över bilderna/filmerna från i lördags? om det blev nått =)