söndag 30 augusti 2009

Förkyld!


Nja, riktigt så här illa är det inte, jag har bara fått en helt vanlig förkylning som alltid på hösten och vid skolstart. Som tur är så har jag varken feber eller fått några tecken på en begynnande svininfluensa. Dock kvarstår faktum att min energi kommer decimeras en aning någon vecka framöver, så blir det nämligen alltid när jag är förkyld. Det tar allt som oftast två veckor för mig innan jag kan komma tillbaka med full kraft igen efter en förkylning.

Egentligen skulle det bli lite dressyr nere på banan imorgon men det kan jag ju bara glömma. Envis som jag är så vägrar jag naturligtvis att följa Björns, ack så kloka råd om att inte rida alls, utan istället får det bli en lugn skrittur i Galgbacken utan några större fysiska moment. Frisk luft är ju bra för hälsan!

1 kommentar:

Fiktionista sa...

Krya på dig! Jag har nog också ngt på G... :S