tisdag 5 oktober 2010

Växande "måste göra"-lista

Hjälp, dygnets timmar räcker inte till! Min "måste göra"-lista börjar bli alldeles för lång och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som står där. På jobbet är det fullt upp och varje dag så känns det som att listan växer istället för att krympa, något som håller på att göra mig galen. Jag tröstar mig med att jag har världens bästa jobb och stundtals är det så här men snart är det lov som tur är. Förhoppningsvis så kommer jag ikapp då.

Förövrigt så är det full fart mot lördagen då vi ska fira Björns 30-års fest hela dagen lång. Det blir kalas på dagen och fest på kvällen och jag måste erkänna att jag verkligen ser fram emot kvällens fest, det ska bli så oerhört roligt. Som småbarnsförälder så är det ju ett väldans projekt det där med fest. Man måste ha barnvakt samma dag som festen är och inte att förglömma, dagen efter då man gärna tar sig en liten sovmorgon. Detta gör att de här festtillfällena inte blir allt för ofta, men en 30-årsfest är väl ändå en mycket bra anledning till att festa rejält och för en liten stund glömma den där allt längre "måste göra-listan;)

Inga kommentarer: