onsdag 10 oktober 2012

Reportage i Amelia


Amelia nummer 22 kom till prenumeranterna igår och imorgon finns den att köpa  affärerna. På mittuppslaget i tidningen hittar ni mig och tre av de bilder som togs när jag och Maria var uppe i Stockholm.

Jag är väldigt nöjd med reportaget och är så stolt över mig själv! Jag har verkligen fått blodad tand och om två veckor är det dags för plåtningen i Göteborg och då ska också modellkontraktet skrivas. Dessutom får jag också möjligheten att träffa de tre andra vinnarna; Norges, Finlands och Polens XLNT-representanter då vi ska bo på samma hotell. Det ska bli väldigt intressant att få höra deras berättelser och hur de har haft det hittills som XLNT-modeller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Så kul det ska bli att läsa reportaget. Får väl in i affären och se om de har ngt nummer kvar. / Lotta