söndag 13 januari 2008

summering av helgen

Igår var det kalas med hela tjocka släkten. Alltid lika kul att träffa alla =D Fick jättefina presenter och är störtnöjd.
Fick bl. a BUZZ big quiz av pappa med familj- mycket roligt, spelade hela natten igår och senare tar vi nog oss en omgång till.. fast Björn vinnner hela tiden =(
Stor skål + liten skål ur Kosta Bodas serie MINE - ursnygga, 2 st Lasse Åberg tallrikar
Beige´t schabrak och blommor av brorsan och hans tjej - så nu kommer vi iaf vara snyggast på träningen på tisdag ;) Roslund & Hellströms bok flickan under gatan (Har läst Odjuret av samma författare, mycket bra bok så den här ser jag fram emot att ta itu med) Susann Faludis nya bok STÄLLD - förräderiet mot mannen - ska bli mycket spännande att läsa den. Faludi jämförs ju med bl.a. Simone de Béauvoir och hennes det andra könet borde alla kvinnor (och män) läsa.
Fick också ett nytt vitt tävlingsschabrak med guldpasspoal och brodyr med mitt namn .. wiiieeee=D

Kan bara säga att jag är supernöjd med alla presenter och min underbara släkt som är de bästa man kan ha <3

Idag tog vi oss en vända till Hööks för att byta tyglarna.. kollade alla tyglar de hade men de hade inga såna jag vill ha. Jag vill ha mörkbruna lädertyglar med stoppar och tygelhakar.. men nix fanns inte i sortimentet så det blir till att rida med de gamla tyglarna ett tag till. Roligt iaf att komma ut en sväng och passade på att titta inom Bjröns syster med familj i klippan. Där blev jag helt såld på Guitar Hero.. fy faaaan vad roligt.. men skitsvårt...=)

Ha det gott

1 kommentar:

ansj sa...

kul med många roliga presenter =)
Visst är det roligt! Guitar Hero, love it!! =D (syrran köpte det år Victor i julklapp, undra vem som kommer att spela mest..;))