lördag 27 september 2008

Gahh!!! Vad har jag gett mig in i???

Jepp jepp.. efter noga övervägande så har jag nu skickat in min anmälan till KM i dressyr där första omgången går av stapeln nästa lördag... Har varit sugen länge på att vara med i ngn typ av träningstävling i dressyr och nu passar det ju perfekt med en klubbtävling. Är iofs fullt medveten om att vi fortfarande har massor av jobb kvar i galoppen men vad tusan. Dressyrtränaren 9och E-L tyckte definitivt att vi skulle ställa upp inte minst för tränings skull. Så nu gör vi det.. gahhh... får se vad det är vi har gett oss in i men roligt ska det bli. Ser fram emot att damma av kavajen och leta fram det vita tävlingsschabraket =)
Så nu blir det ingen hoppträning för mig denna vecka. E-L tar den och jag tar hennes dressyrpass på torsdag så vi får en sista generalrepetition innan det är dags =S

Inga kommentarer: