söndag 16 november 2008

Då var det äntligen dags...

Efter ett antal hoppträningar som känts kanon var förväntningarna i topp! Hmm... kan ju säga att det där förväntningarna inte riktigt infriades...
Blev utesluten i båda klasserna... På hinder nummer 6 i LD:n och på hinder nr 3 i LC:n.. exakt samma pisshinder, uppställt på exakt samma plats i båda klasserna... jävla skit!!!
Det enda jag kan trösta mig med är att fram t.o.m det hindret gick han jättefint och vi hade riktigt fint flyt och bra språng. Och Aladdin är fortfarande världen gulligaste pålle=)
Jaja... det är bara till att träna mer och mer och mer... men men vi tar nya tag och kommer igen på KM den 28/11!

För att helt byta ämne... följer ju Idol slaviskt varje fredag kväll. Har inte ritktigt förstått varför Robin blev antagen. Efter fredagens version av "Dock of the bay" förstår jag varför. Det är bara till att blunda och njuta av rösten:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack, tack. Ja det är faktiskt ganska bra med snön, blir dessutom lite ljusare på kvällarna. Synd att de blir så kallt bara ;)

Anonym sa...

Herrejisses. Robin är ju sämst, fattar inte varför han är kvar överhuvudtaget. Tyckte han kunde ha åkt för länge sen. Andra Robin, som faktiskt åkte ut var ju betydligt bättre =) Men bara min åsikt ;)

ansj sa...

Haha, ja jag har full förståelse för att det blir lättare hos er =P och kommer gärna och hälsar på!
Jag tror att fredag blir bra, inget inplanerat om inget oförutsett dyker upp..
Vi kan väl bestämma det så länge så kan vi höras lite närmare helgen =)