torsdag 13 november 2008

Tung period nu...

Mörkt när man åker till jobbet, mörkt när man kommer hem. Just nu så känns allt jädrigt tungt.. massa att göra på jobbet, huset ser ut som ett bombnedslag och energin har försvunnit någonstans långt bort... Har ju lyckats dra på mig värsta förkylningen också =( Den blev väl inte direkt bättre av att jag tränade i tisdags heller men kunde ju inte missa träningen. Träningen gick iaf super och förgyllde hela denna veckan. Aladdin var superladdad och bjöd som en tosing på alla hinder. Trots några klantgrejer från min sida så kändes det jättebra, bra tempo, fina språng och bra rytm =D
Startlistorna för söndagen har kommit upp och det visade sig vara alldeles lagom starter, 26 st i LD. Nu hoppas jag bara att vi har samma flyt på söndag som vi hade i tisdags =)

1 kommentar:

ansj sa...

Jag har också haft en tung period nu, eller har, det är nog mörkret som gör det, jag är ständigt trött.. vi får hoppas att det ger med sig snart..

Vi kanske får ordna nån mysfilmkväll eller nått.. laga lite mat och bara snacka lite skit å så.. hade varit skoj =)