söndag 16 januari 2011

Kalas

Knappt 1 år kvar sen fyller jag 30 och naturligtvis måste man ju fira att man blir äldre och förhoppningsvis också aningen klokare...

De närmast sörjande infann sig hos oss igår vid fem och sedan avnjöts pizza, gotta, tårta, kaffe, kakor plus ytterligare ett antal tomma kalorier. För att gästerna inte helt skulle gå upp i sockerruset så passade vi på att ha lite lagtävlingar med quiz och nutidsorientering. Första pris var "nyårsballonger" som det var tänkt att vinnarna skulle skjuta upp men tyvärr satte regn och rusk käppar i hjulet och "nyårsballongerna" får än en gång nöja sig med att ligga hopknölade i garderoben. Vi gör ett nytt försök när Sebastian fyller år i april.

Som tack för att gästerna fick komma så fick jag mottaga fina presenter och mången fina smycken pryder nu mina armar, öron och hals. Om jag nu mot förmodan enbart skulle gå klädd i mina nya smycken kanske en del människor tagit illa upp, vilken tur då att jag fick ett presentkort på H&M av mina svärföräldrar. Som grädde på moset kan jag med mina nya smycken och mina nya kläder avnjuta allehanda goda efterrätter i mina nya fina coupes från Mine-serien
som jag fick av farmor och pappa & Maggan.

Kära släkt, tack än en gång för en mycket trevlig kväll och mycket fina presenter. Tack för att ni ville vara med och fira in mitt tjugonionde trappsteg på livets stege.

Kram

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack själv för kvällen! Det var verkligen roligt :) Och grattis igen! <3