tisdag 7 februari 2012

Åhhh vad jag vill vinna!

Om ni tycker att det är lite ont om inlägg så kan jag bara tillägga att min hjärna har gått in i ett konstant "vinnarskalle-läge" och då har jag så svårt att tänka på något annat.

Som jag tidigare skrivit så är jag och Björn med i lokaltidningens tävling där man tävlar med sitt bröllopsfoto och första priset är en resa till Puerto Mogan. Hade vi nu legat sist så hade jag nog släppt hela tävlingsgrejen och slappnat av. Så är inte fallet utan igår låg vi på första plats och idag ligger vi 2:a plats. Detta innebär att vi har en god chans att vinna om bara tillräckligt många lägger sin röst på oss.

Naturligtvis hoppas jag på er kära bloggläsare. Att ni röstar och hjälper oss att ta täten och hålla den hela vägen tills tävlingen avgörs.

Observera! Endast en röst per e-postadress under hela tävlinge, vilket innebär att  även om det på sidan står att man kan rösta fler gånger så räknas bara en röst per e-postadress. Påhittade e-postadresser raderas av tävlingsledningen.

Klicka här för att rösta

Klicka sedan vår bild när ni kommer in på sidan - så här ser den ut.

Fotograf: Mikael Latorre


Kram på er från den besatta vinnarskallen ;)



Inga kommentarer: