tisdag 8 maj 2012

4 år

 Idag när jag och Aladdin promenerade hem från klubben, nöjda och belåtna efter ett kombinerat hopp- och dressyrpass, så kom jag att tänka på att jag har ridit honom i över 4 år nu (sen feb 2008). Tänk vad tiden går fort och oj vad mycket som har hänt med oss båda sen dess.
Oktober 2008 (Klubbtävling)


Oktober 2008 (Klubbtävling)
Då kunde jag knappt galoppera Aladdin på rakt spår utan att vara i vägen för allt och alla och att starta en dressyrtävling fanns inte i min vildaste fantasi. Redan vid första ridpasset var jag dock såld på honom och andra gången jag red honom var vi med på hoppträning och jag minns fortfarande fjärilarna i magen när vi styrde mot hindren.

I nästan varje inlägg här så berömmer jag Aladdin på något sätt och som ni säkert förstår så är jag oerhört glad över att få rida honom. Den jag ska tacka det för är E-L, Aladdins ägare som låter mig rida, träna och tävla honom. Så här fina var de båda på tävlingen i söndags.

Tack än en gång för att jag får rida fina Aladdin <3





Inga kommentarer: