fredag 13 mars 2009

Var är mina muskler?

Efter onsdagens ridtur kan jag bara säga att mina ben inte varit vad de varit tidigare, fy fasen vilken träningsvärk... Fattar inte riktigt vart mina muskler tagit vägen??? Finns de kvar därinne någonstans eller har de försvunnit för alltid? Idag är jag dock lite mindre stel och öm så förhoppningsvis har träningsvärken försvunnit lagom tills på måndag då jag ska upp på pållen igen =S

Trots de ömma benen blir det full fart hela helgen. Ev. Familia imorgon och på söndag ska jag och Sebbe in och heja på klubbkamraterna på hemmatävlingarna, min älskade man får istället för att njuta av fina pållar stå uppe i skogen och såga ved... sicken tur att man är gravid och inte ska lyfta så tungt ;)

2 kommentarer:

ansj sa...

så kommentaren fixad =)

får se hur det blir i helgen, hade helt klart varit skoj... men jag har så sjukt mycket i skolan nu =( ligger såååååå efter och har matteprov på måndag, men det är nog kört i vilket fall som helst.. så jag kanske skiter i provet.. och isf kan jag nog komma en sväng =)

Josefin sa...

jo det blir bara sötare och sötare för var dag! Men precis som du säger, de kan föra världens oväsen både dag som nattetid tyvärr. Men nu för tiden går det oftast att fixa genom att ge dem lite mat, sen somnar de mätta och belåtna =)