tisdag 3 mars 2009

Bus i skogen och MVC!

Äntligen måndag dags igen och ut till Aladdin=) Hade tur så både Pernilla på Busan och Lisa på Roxy följde med ut till skogen, alltid mycket roligare med trevligt sällskap när man rider ut.

Red grustagsrundan och Lisa guidade oss upp i den lilla kullen där det låg en massa stockar och fällda träd längs stigen, perfekta att skutta över. Aladdin som inte hoppat ett hinder sen i november var inte sen att tacka nej så minsta stock och höjd på 30 cm bjöd han på som om det var ett vanligt hinder. Mysigt och uppiggande att skutta lite och oj vad jag saknar att hoppa.

MVC besök idag och kontroll, blodprov,blodtryck, äggvita och hjärtljud. Bebisen var i full action när vi skulle mäta hjärtljuden så det det sprakades och sparkades i högtalarna på maksinen. Alla värden både på bebisen och på mig såg bra ut så nu är det bara att invänta sockertestet om några veckor, inget gott det där... =( Nu är det iaf bara 5 besök kvar på MVC innan det väl är dags. jag kan inte fatta att man redan är i vecka 26, tiden bara springer iväg.

Känner att ögonen börjar klia lite.. tror det är dags för tandborstning och gonatt för mig =)

1 kommentar:

Anonym sa...

oj är du redan i vecka 26, tiden bara flyger iväg. Jag gjorde sockerbelastning för någon vecka sen och det var ju HEMSKT! Dricka massa sockervatten på tom mage, blev yr, svettig och illamående. Hoppas ditt inte heller visar något. Mår du bara bra annars? Du är ju verkligen i glansperioden nu då allt är bara på topp =)