onsdag 23 september 2009

Mamma, jag vill ha en ponny!

Jag och Sebastian åkte ner till pay & jumpen som var på klubben idag och spanade in lite ekipage. Vi var såklart trogna supporters till Pernilla och Lisa också =)

Sebastian satt som ett ljus hela tiden och var helkoncentrerad på alla som red och hoppade. -Det är dumheter, sa han med en förargad min varje gång någon rev hinder. Efter ett antal ekipage och ritter sa han med längtan i rösten:

-Mamma, jag vill ha en ponny!

Kanske är det bara att inse att jag lyckats med de frö jag sådde redan när han var liten bebis och var med ute i stallet. Nu är jag dock inte helt säker på att det var så smart, det hade ju varit så mycket billigare och enklare med fotboll... Men det är lätt att vara efterklok. En ponny blir det i alla fall inte i första hand men jag får väl ringa runt och kolla hur gammal man måste vara för de minsta nybörjargrupperna på ridskola.

En blivande hoppryttare kanske:

1 kommentar:

Josefin sa...

Jamen visst är det väl dags för Sebbe att få en egen ponny! Malin Baryard fick ju sin första när hon var 2 år ;) Roligt att intresset verkar finnas iallafall =)