tisdag 15 september 2009

Twilightfans!

Just nu är kryllar det av en massa olika klipp och trailers från filmen New Moon på youtube.com. Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte ser fram emot premiären, jag ska definitivt gå om inte annat i utbildningssyfte. (som svensklärare är det "jääättteviktigt" att förkovra sig i aktuell litteratur och film , så man kan nästan se det som kompetensutveckling ;)

Att jag erkänner mig som ett fan av Twilight-serien innebär också att jag har tjuvkikat på en hel del av dessa klipp som finns tillgängliga på youtube.com. Mitt absoluta favoritklipp är nedanstående...lyssna noga på publiken... här talar vi om helt otroliga, hysteriska och besatta Twilightfans! Jag lovar jag ska inte bete mig så här på bion!!!!

3 kommentarer:

ansj sa...

pga precis de här klippen och reaktionerna på de som tittar, så kommer jag inte att se den på bio.. åtminstone inte de första veckorna ;)

Fiktionista sa...

Klippet är hur bra som helst! Speciellt när Jacob tar av sig tröjan, publiken blir ju helt vild!

Malin sa...

Även jag måste erkänna att jag blivit "biten". Sträckläste de fyra böckerna på 5 dagar!

Men jösses vilken galen publik.. hihi