måndag 7 juni 2010

Kleggigt!

Hiihiihi.. jag vann emor regnet idag! Jag och Aladdin klarade oss helskinnade från alla oroväckande gråtunga moln och regnkläderna kunde jag lämna i stallet. Ridbanan däremot var rätt sargad av det eviga regnandet idag, djupa pölar och allmänt geggigt. Aladdin tyckte nog det var tungt och plaskigt för jag tyckte att han mest trippade när vi red runt och inte tog i ordentligt.

Efter ridturen så passade jag på att lasta en sväng. Första lastningen efter att vi stängde efter honom så var han heltjurig men idag var han rätt cool och bortsett från två försök att backa ut och spela dum så stod han snällt och fint igen så förhoppningsvis ska vi kunna stänga om honom igen inom det närmaste.

Imorgon blir det en helkväll med mina kära kollegor. Fem av oss ska nämligen njuta av god mat på Cats och sen gå och se på Sex in the City 2 :)

Inga kommentarer: