söndag 20 juni 2010

Lastning del XIII

I torsdags så fick jag ett sms av Pernilla som väldigt gärna ville beskåda de lastningsframsteg vi gjort den senaste tiden. Aladdin var ju tvungen att visa sig lite från den tuffa sidan först och backade ut en gång sen stod han lugnt och fint. Jag tänkte ta tillfället i akt när Pernilla ändå var där så Pernilla fick agera SWAT-team denna gång och om det gick bra förra gången så gick det ännu bättre nu. Aladdin spände sig knappt när bom och läm drogs igen utan han stod där han stod men naturligtvis passade han på att göra sig hemmastadd genom att lägga en väldoftande hög med bajs inne i släpet också.

Efter en kvart öppnade Pernilla och sen tog vi bort lämmen och backade av (på mitt kommando). Lite snabbt gick det så vi gick upp en gång och backade av steg för steg. Ikväll kör vi igen och då är tanken att binda upp honom och gå ut ifrån släpet så han får stå därinne helt själv.

Annars har helgen rullat på och varit väldigt angenäm om man bortser från vädret. I fredags firade vi Filip och Moa i Klippan, lördag förmiddag var jag och funktionärade på midsommarcupen och kvällen spenderades med mammagrupp plus pappor, vilket var väldigttrevligt :)

Tyvärr missade jag det kungliga bröllopet men tack vare youtube så tycker jag att jag fått en ganska bra uppfattning över allt. Pampigt, vackert och enastående... men vårt eget bröllop var ändå det allra bästa ;)

Inga kommentarer: