fredag 7 oktober 2011

Grattis älskling!

Idag fyller min älskade man år och han säger själv att 31-årsdagen  inte är så mycket att fira. Jag håller dock inte med honom och därför blev det present på sängen imorse, god middag tidigare ikväll och "ja må han leva"-sång till tårtan. Nu sitter vi här mätta och nöjda och när jag gör en djupdykning i gamla fotoalbum hittar jag detta kort på oss båda taget i Helsingör -97.

Nostalgimätaren når sitt max och jag kan inte annat än att konstatera att vi båda har blivit en hel del år äldre sen kortet togs men det känns faktiskt helt ok. Även om han tycker att 31-årsdagen inte är något att fira så får han minsann ta att jag kommer att fortsätta fira honom med present på sängen , god middag och "ja-må-han-leva"-sång varenda år för att fira ytterligare ett år tillsammans med världens bästa man.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ni var ju hur söta som helst. Oj vad tiden går...:)

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hiihhi tack! Ja jisses... ångest ;)