söndag 15 februari 2009

Helg i vinterns tecken!

Helgen har varit underbar med strålande sol, några minusgrader och snö=) Mesta tiden har spenderats i pulkabacken, vilket Sebbe har tyckt det varit helt galet roligt. Han åker i full fart nerför backen och tjuter av skratt... eller vänta nu.. av bilden av döma är det ju för fan jag som tjuter mest av skratt =)

Var ute tidigt i morse och red med Lisa. Hästarna gick med spetsade öron ich var allmänt glada. Härligt! Aladdin var dock betydligt lugnare än sist jag var ute. Märks han fått rasta av sig i ridhuset igår med E-L, Galningen drog dock några bocksprång när vi red uppför lilla kullen i full galopp. Tur det var uppförsbacke annars hade jag nog åkt av =S Efter den där brallen var han som tur var lugn och snäll och höll sig på mattan.

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej och tack för din kommentar, man vet aldrig nån dag kanske det dyker upp en fråga... =)

Josefin sa...

Haha,ja det är ju verkligen så! I natt fick jag sova två timmar utan att bli störd en enda gång och då tyckte jag att jag hade sovit kanon ;). Vilken mysig film du har gjort, blev otroligt sugen att rida ut!

Sunnie sa...

Himla trevlig HÄST.....och mycket trevlig tjej...skulle vatt med på en häst jag med!! KRAM Mamsen

Anonym sa...

Namen har min lilla bus gått och blivit filmstjärna medans jag varit borta :)