måndag 2 februari 2009

Brrrr....

Efter 45 minuters skrittpromenad i snålblåst och nollgradigt väder känner man sig rätt kall om rumpan. Inte ens min älskade rumpvärmare kunde helt stå bi kylan... brrrr... men mysigt var det. Hoppas på lite varmare väder imorgon när vi ska ut igen.

Jag och Björn gjorde ett nytt försök igår med Mirrors, sist fick Björn stänga av då jag tyckte den var fruktansvärt läskig. Denna gång gick det bättre och jag klarade av hela filmen. Måste säga att den var riktigt bra, även om slutet kunde varit annorlunda.

Mår förövrigt kanon, bebisen tumlar runder för fullt i magen och är hur vild som helst. Det jobbiga med graviditeten hittills är alla psylodrömmar man drömmer. jag minns att det var likadant när jag väntade Sebbe. HAr de två senaste nätterna hunnit drömma om:

1. Jordens undergång
2. Zombies överallt

Får se nu om man kan vaska fram något vettigt program på tv:n... annars får det bli nyaste numret av Vetenskapens värld!

3 kommentarer:

ansj sa...

vilket bara bevisar att du redan har sett för många filmer som mirrors... =/ ;)

ansj sa...

Det gick bra på bröllopet! =) det blev sagan om konungens återkomst... kom dock på flera andra bra sen med.. döda poeters sällskap har alltid varit en favorit tex...
Dock så åkte jag ju på influensan samma vecka och trodde inte att jag skulle kunna åka upp... men med hjälp av lite överdoserad mängd febernedsättande så gick det bra och skumpan och vinet senare på kvällen gjorde susen och tog nog död på de sista virusarna ;)

Hoppningen imorgon låter som en idé! =D skulle va kul att surra lite! jag slutar rätt tidigt, så då hinner jag med mina pållar först =) ska jag åka till er först då kanske? vet inte om jag hittar riktigt annars...

Anonym sa...

Kallt med noll gradigt ;) Här uppe har temperaturen senaste dagarna krypit ner mot - 20 grader, idag är det riktigt varmt med bara minus nio och sol =P