torsdag 21 augusti 2008

Dagens hjälte!


Hahaha.. han gjorde det! Äntligen så stämde det mesta för Rolf Göran Bengtsson. Han förlorade inte guldet utan vann silvret. Det är stort, riktigt stort. Idag skrevs ridsporthistoria... trist bara att TV inte fattat det..har varit väldigt snålt med ridsportsvisning under hela OS tycker jag i SVT =(

Då jag lyckats virra bort en massa så blev det ingen träning för Elin idag. Det var igår och jag mitt nöt var så inställd på att det var idag. Sanna ringde mig igår och undrade vart jag blivit av... =( Fan med.. men men... Red ner med Annika och hoppade lite iaf idag. Alladin kändes lite tung i benen och jag fick inte helt hundra till den kvickhet jag vill ha på honom men han skötte sig kanon och vi hoppade lite olika övningar och det mesta stämde bra. SÅ det bådar gott inför hösten. Ser fram emot träning som börjar på tisdag=)

1 kommentar:

ansj sa...

Ja han är så jäkla bra =D

När du har videon uppe på youtube så har du i inforutan till höger en kod, "embed" den kopierar du och lägger in i html-läget när du skriver inlägg i bloggen =)