tisdag 19 augusti 2008

Nya dojor!

Japp nu har kusen fått ny doja på sig så vi kan rida igen. Hann inte rida idag utan matilda red istället. Åkte dock ut till honom och pussade lite på honom och testade nya bootsen. De passade kanon så nu får han ha dem i hagen så skorna håller sig där de ska vara. Hämtade sen upp pernilla och åkte till medlemsträffen på klubben. Helt otroligt vad människorna är trevliga där, inte samma coolhetskomplex som man ibland kan uppleva på andra klubbar. Grillade korv och gick igenom agendan över tävlingar, km och dylikt. KM i hoppning går i nov/dec så då jäklar ska vi köra hårt=) Fick även reda på grupperna på träningarna och tiderna. Passade på att beställa en klubbjacka och en klubbsweatshirt, så nu måste jag bara köpa nya ridbrallor som matchar klubbfärgen grönt... hmmm... Ja, det får bli en senare fråga.
Imorgon efter jobbet blir det till att koppla släpet och köra upp till stängselfabriken för att köpa material till den blivande hundgården. Hundarna kommer bli överlyckliga =S
På torsdag väntar hoppträning. Jag och Sanna ska träna för Elin, ska bli kul att komma igång igen.

Fattar inte hur man lägger upp klipp från youtube.. någon som kan instruera mig???
Här kommer länken iaf på den absolut skönaste låten just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=0qdzq-48yZk&feature=related

1 kommentar:

ansj sa...

Åh, ja den låten är såå bra, vilken röst han har! =D (Kurt Nilsen)
Jag ska ta och kolla hur schemat ser ut, inte hundra klart än då jag ska lägga till en kurs... Men nån kväll ska jag säkert kunna! =) du måste ju komma ner nån dag och skrika lite på mig med ;P