lördag 16 augusti 2008

Låång vecka!

ja, veckan har varit lång med massor att göra. Känns ändå skönt att komma igångmed rutiner och sånt igen. Sebbe har också klarat av första veckan på dagis utan några problem, märks dock att det händer lite mer än vanligt då han ahr varit sueprtrött på kvällarna.
Har ju passat Alladin från ons till idag men tyvärr har det inte blivit så mycke tridning som jag tänkt mig. Red ut i onsdags med Annika men hann inte långt innan värsta åskovädret drog över oss. Dyngsura när vi väl var hemma.
På torsdagen var vädret ännu värre så då blev det ingen ridning. Red dock ut igår och hade det jättemysigt. Tanken var sen att jag skulle rida ner till klubben idag och rida dressyr. Tog in pållen i morse och började rykta såg då att han tappat en sko fram.. gahhh... blir galen på tappskor! Letade igenom hagen och då låg den där så fint hel sned och bucklig... vet inte riktigt vad p´ållen hitat på i hagen. Så istället ryckte jag manen och tog en promenad med honom i solskenet. var riktigt mysigt att promenera i Galgbacken med en stor maffig snygg kille bredvid sig =) Så himla drygt när han drar av skor hela tiden. Nu hoppas jag bara att hovis kommer ut snabbt och slår på den igen.
Ikväll blir det kräftskiva hemma hos Emelie och Todde mums! =D

3 kommentarer:

Josefin sa...

Måste säga att du är otroligt vacker på front-bilden!!!

Anonym sa...

Jag måste hålla med jossan, otroligt vacker!!!

Anonym sa...

Fuck vilken snygg bild. Grymt!