torsdag 7 augusti 2008

Idag har allt gått fel utom en sak...

Välte skottkärran när jag mockade, tappade köttfärsen på golvet när jag lagade mat, spillde ut matlagningsgrädden + en massa andra retliga saker som jag lyckats med idag... Det enda som verkligen funkade bra var ridningen i morse. Var i stallet vid 9-tiden och red ner till klubben med Pernilla och Wolley. Väl där nere var där ett helt gäng som skulle hoppträna så e byggde och hade sig. Som tur var kunde vi hoppa på hindrena medans de gjorde i ordning sina hästar, kanon! Alladin var riktigt mjuk och fin när jag red fram och avsaktningarna och igångsättningarna var jättefina. Märks man har drillat dressyr de sista veckorna, stor skillnad mot tidigare. Var lite nervös för att han skulle bralla och ha sig då det var ett tag sen vi hoppade. Men inte han bara laddade och skötte sig kanonfint. Höjde upp mot slutet så en del av hindrena låg på 90- 100, gick strålande! Har förresten anmält mig till clearrounden den 31/8 också =) Framöver laddar vi och tränar inför novembertävlingarna v 44 och 46. KM går också i höst och tror att det går både i LD, LC och LB så någon av klasserna ska vi vara med i!

1 kommentar:

ansj sa...

sånna dagar är jobbiga som få!
Men superkul att ridningen fungerar så bra nu! =D