söndag 17 augusti 2008

Sliten...

Hade superkul på kräftskivan igår. Så himla roliga människor, garvade konstant hela kvällen =D Kul att se barnen också som höll igång ända till kl 23.00 igår kväll. Sebbe är lite sliten idag men mest sliten är nog jag. Drack inte så mycket men var inte hemma förrän vid 3:00 och det är egentligen alldeles för sent för mig. Men rligt hade vi iaf.
I förmiddags drog Björn med Lars och Johan och fiskade i Ivösjön. jag och Sebbe följde med farmor och farfar ut i skogen och plockade svamp istället. Jag och Sebbe fick ihop 1,3 kg kantareller.. mums, ska bli gott med smörstekta kantareller ikväll=D

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Byggare Bob i vilda västern med Sebbe.å

1 kommentar:

ansj sa...

Jäklar va mycke kantareller! =D (jag som inte äter dem, tycker iaf att de luktar underbart =)
Tack för kommentaren, det var riktigt nice med ett vg, även om den kursen inte betyder så mycket..

Har du fått nån sko på pållen än då? dags för uppföljning på dressyren snart tycker jag!

Och säger som de andra att det var en mycket vacker bild! =D