onsdag 23 april 2008

Fixat...

En hel del roliga grejer som har fixat sig idag:
. Då var sadeln såld, gött! Ingen smärre förlust ekonomiskt sett heller, tror jag förlorat 400 totalt på affären och det kan man ju ta.
.Fick förresten en inbjudan från ett par kompisar idag till bröllop i sommar. Ska bli roligt, man går på bröllop så himla sällan och sen är det bra med att kolla in om det är något vi missat inför vårt.
. Anställningsavtalet till nya jobbet kom idag. Ska bli spännande med en ny utmaning till hösten =)
Imorgon är jag ledig ochh då blir det först en runda ut till Norje. Man får alltid sommarvibbar när man är där ute =) Ska ut sen en runda till stallet. Tror det blir lite markarbetsövningar på banan imorgon eller full fart ute i Magle... ah får se vad man känner för imorgon.
Nej, nu är det dags för att spana in om där är något bra på tv:n!

Hade förresten besök i huset idag.. se bild =S



... ja den är nästan i helt korrekt skala, lite mindre än som på bilden men jag tyckte den var asstor och hårig.. björn tyckte jag skulle banka till den, men jag vägrade... fy fan.. efter mycket velande fick jag tag i en stor skål och en flugsmäll. Med hjälp av flugsmällen puttade jag ner den i skålen och sen kutade jag till ytterdörren och släppte ut den...

1 kommentar:

ansj sa...

fyyyfaaaan!! va vidriga de är! du måste varna innan du sätter in sånna läskiga bilder!
Jag har aldrig sett så stora spindlar innan som jag har sett här nere i skåne.. de är ju enorma med minst lika enorma huggtänder! =S