söndag 20 april 2008

Träningstävling!





Då var det dagen med stort D, träningstävling! Tänkte se vad som fanns under jättemanen på Alladin så syrran och jag borstade och flätade och jäklar vad fin han blev=)
Som alltid på träningstävling så tar det ju tre gånger så lång tid som man räknat med så det blev lite väl länge idag, men men det är sånt man får ta. Alladin kändes superifn på framridningen och framhoppningen och 80 cm gick som en dans. Har nog aldrig ridit så fina vägar och fått till såna språng. Var lite orolig för muren som var så smalt byggd men den gick kanon så jag sken som en sol efteråt. Så det blev en rosett =D
Tog en bra stund innan det var dags för 90 cm. Hann sega till oss bägge två så det gick sådär. Åkte häst och vägarna var betydligt sämre så helt plötsligt belv det två stopp på muren.. men men det tar jag på mig. Förövrigt gick det bra. Är supernöjd över dagen och 80 rundan kommer jag leva länge på =)

ps. Bild på tatton kommer så fort den läkt ordenligt.

2 kommentarer:

ansj sa...

Åh vad fina n var! =D grattis till rosetten! själv har jag legat i solen på en filt och varit lite bakis ;)

Josefin sa...

Vilka fina bilder! Roligt att det gick så bra =D