söndag 29 juni 2008

Mysig helg!

ja inte infann sig sommaren precis som jag önskat, men vi fick ändå rätt hyfast väder ute i stugan. Blev inget bad annat än Sebbes fotbad.


På lördagen kom J, V och W ut så det var full fart på kusinerna. Kl 21:30 stapplade de båda i säng totalt utkörda=) Hann i förmiddags med att ta den årliga minigolfrundan... jag hatar det! Jag suger verkligen... drog på mig 52 poäng på 12 banor = 4,3 slag i snitt... inte riktigt min grej, men det hör till. Minst en gång per år ska man spela minigolf =S Framåt kvällen idag kom resten av kusingänget ut så Sebbe hann busa en bra stund innan det var dags för hemfärd.


Vad händer denna veckan då? Måndag blir det lugnt hemma, tisdag dressyrträning, onsdag provhåruppsättning och måste även köpa present till bröllopet vi ska till p lördag, dessutom måste papper till vigselprogrammet inköpas, torsdag ridning och fredag hoppas jag på värme så vi kan åka och bada lite. På lördag blir det bröllop ska bli spännande plus att man kan få lite tips till vårt. Snart bara 4 veckor tills vårt bröllop... GAHH!!! Panik sista dagen imorgon på OSA... fortfarande 6 personer som itne hört av sig. Hoppas banne mig de hör av sig imorgon oavsett om de kan komma eller ej... Kan ju inte göra någonting förrän vi vet exkat hur många som ska komma....

3 kommentarer:

ansj sa...

Ehe.. "dansa"..? som i styrdans? (ännu mer ångest...) =/ jadu hjälp med att dricka kommer ni definitivt att få! ;D

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

nej, inte styrdans jag menar vanlig dans. Jag kan inte ett enda steg i styrdans...

ansj sa...

haha, jaha, men dåså! ;P har dock sprungit runt i alla affärer idag med utan att hitta nått roligt att ta mig.. =/ men jag ska inte ge upp än =)

Men ni måste väl dansa vals iaf!? ;D