fredag 27 juni 2008

Snälla sommaren kom tillbaka!

Åkte ut till stallet imorse vid 9-tiden. Tog en skrittur i galbacken. Jag var hela tiden noga med att Alladin skulle marschera på och inte lunka som han gärna vill. Skakade även i gång mina höfter som verkar ha rostat fast de sista två åren. Speciellt när jag ska sitta ner i traven så måste de ju för fasen kunna röra på sig för at tjag ska kunna följa med. Red utan stigbyglar hela vägen för att strecha ut mina insidor av benen. Blir ju att jag ofta sitter på sadeln istället för i, efter 30 min tog jag stigbyglarna igen och oj vad korta de kändes. Ska i fortsättningen alltid göra så när jag rider till ridklubben så jag kommer ner ordentligt i sadeln innan jag börjar jobba honom ordentligt. Tänk vad man kan greja mycket fast man bara skrittar hela vägen=)
Ikväll blir det till att åka ut till stugan i Norje, ska spendera helgen därute, mysigt! Hoppas dock på att den varma sommaren ska komma tillbaka redan imorgon. jag vill ju bada i havet! Hoppas hoppas hoppas...

2 kommentarer:

ansj sa...

skicka mig din mailadress så ska jag maila över bilderna =)

Anonym sa...

Ligger eran stuga vid Norje Boke campingen eller? :P