torsdag 5 juni 2008

Sjung om studentens lyckliga dar!

Då var det skolavslutning idag! Kul att se den från det andra perspektivet, lärarperspektivet. Alla mina studenter var superfina i sina examenskläder och det var fullt ös hela dagen=) MInns själv när man tog stundenten fy fasen vad roligt! Blev avtackad av en av mina klasser idag och fick en jättefint blomma och kort och lyckönskningar i framtiden... ehh.. sa jag det har blivit lite ändringar... hehehe.. ni slipper mig inte.. Jag kommer tillbaka i höst... De blev riktigt glada allihopa, tror jag iaf ;)
Just nu känns det helt hundra, sommarlov i nio veckor och vetskapen att man har ett roligt och stimulerande arbete att återvända till i höst =D

Nej, dags att bege sig ut till stallet och ta en runda i skogen och busa lite =)

2 kommentarer:

ansj sa...

Hur blev det med det andra jobbet som du hade fått i kristianstad då?

Jag jobbar mest i juli men är ledig lite här och där, så jag kommer gärna förbi och tittar en sväng när du rider, får vi väl se om jag kan va till nån hjälp =)

Så du är ledig nu hela sommaren? =P kanske ska man bli lärare ändå ;)

Josefin sa...

Låter härligt med långledigt =) Skönt att du får ha kvar ett jobb du trivs med!