torsdag 1 mars 2012

Det var nog inte meningen...

Planen var att tävlingsdebutera för säsongen i Osby nästa söndag, men så blev inte fallet.  När jag tänker efter så har den senaste veckan faktiskt kryllat av tecken på att det inte var menat att jag och Aladdin skulle åka och tävla
.
Tecken 1: Mitt nya tävlingsschabrak jag beställde på GHS kommer inte förrän om tre veckor.
Tecken 2: Kopplingen havererat på vår ena bil, naturligtvis dragbilen...
Tecken 3: Aladdin var halt igår men betydligt bättre idag, förmodligen har han vrickat sig i hagen.
Tecken 4: Idag när jag gick in på TDB så var tävlingen inställd..

Jahapp... så blev det med det!

Nu ska bara schabraket komma, bilen lagas, Aladdin bli frisk och sen så hoppas vi istället på att debutera för säsongen den 31 mars i Vinslöv istället.

3 kommentarer:

Anna sa...

Oj vilken otur!!! Hoppas du snart kommer ut på tävlingsbanorna!!! :)

ansj sa...

Men tur att tävlingen var inställd ändå.. annars så nog jag i alla fall grämt mig ännu mer.
Hoppas att det inte är nått allvarligt med kusen!

Emma sa...

Ska du inte rida på hemmatävlingen den 16:e?