fredag 16 mars 2012

Igår var det en stor dag

Först damp det i postlådan ner ett brev till Sebastian. Inte vilket brev som helst utan ett brev adresserat från fotbollsklubben här i byn. Annandag påsk är det dags för inskrivning och drömmen om att bli den nya Zlatan växer och frodas hos Sebastian.

Vidare så var äntligen den där förbaskade bröllopsresetävlingen över och jag har nu blivit mig själv igen. De senaste veckorna har jag varit så otroligt stressad över denna tävling och jag trodde aldrig att jag skulle gå in för det så mycket. Nu är det avgjort och jag kan äntligen bara slappna av och invänta resultaten som publiceras v 13. Nu håller jag tummarna för att det gick bra för oss och vi hamnade på topp 5 och kanske också väljs ut till vinnare av resan. Jag förmodar dock att vi hamnade på den där förtretliga sjätteplatsen, men vi får se v 13.

Inga kommentarer: