fredag 2 mars 2012

Hoppet om att vinna bröllopsresan har återvänt!

Förlåt att jag tjatar, men ni som känner mig väl vet att jag är synnerligen envis och en fruktansvärd vinnarskalle om jag väl har bestämt mig för något. Sålunda är det dags för ännu ett inlägg dedikerat bröllopsresetävlingen.

Igår var min intention att helt ge upp den där tävlingen då vi från att ha legat på en stadig andraplats hade halkat ner till åttondeplats. Allt på en enda dag och där topp 5 låg på mellan 600-1100 röster mot våra 300 röster. Det kändes ganska så hopplöst vid det tillfället och det kändes ganska så onödigt att lägga ner någon mer energi på att jaga röster.

Likt ett sista adjö loggade jag in på lokaltidningens sida idag och döm om min förvåning när det på sidan stod att det hade uppdagats fusk och därför var en massa ogiltiga röster raderade. Detta resulterade i att vi nu ligger på en fjärdeplats och det återigen finns hopp om den där ljuvliga bröllopsresan till Puerto Mogan.

Värt att notera är att vi också har blivit av med en del röster, men i det fallet handlar det inte om fusk utan snarare om att de som har röstat har missat att ange efternamn och endast skrivit förnamn. För att minimera fusket så har lokaltidningen beslutat att endast e-postadresser med till tillhörande för- och efternamn godkänns och räknas. Ett beslut som jag tycker låter väldigt vettigt.

Så till er som har varit så gulliga att rösta på oss men vet med sig att ni har missat att skriva efternamn, RÖSTA IGEN så räknas er röst på nytt och vi är ett steg närmare den ljuvliga resan.

Rösta här 

Fotograf: Mikael Latorre
Glöm inte att sortera bilderna under BÄSTA för att lätt hitta vår!

Tack för er röst!

2 kommentarer:

Anna sa...

Röstat!! ;)

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Tack för din röst :D Nu hoppas jag bara att vi vinner resan :D