tisdag 7 augusti 2012

Åh vad roligt!!!

Idag vid lunchtid höll jag på att svimma när jag slog på datorn och klickade upp kappahl.se. Grejen är nämligen att jag för några veckor sedan anmälde mig i Kappahls XLNT model search tävling gällande 2012-2013. När jag laddade upp bilderna på mig själv hade jag inga som helst förväntningar, men så klart massor av förhoppningar, och jag hade då inte berättat för någon mer än Björn och min älskade syster om mitt deltagande i tävlingen.

Igår avgjordes deltävling 1 ( av 2) i tävlingen och först idag publicerades de fyra finalisterna (ytterligare 4 finalister väljs ut och slutligen ska 1 vinnare stå av dessa 8).

När jag klickade fram sidan med de 4 finalisterna skrek jag rätt ut av glädje och förvåning när jag såg mitt namn och min bild som en av finalisterna. Herregud vad roligt!!! Jag kan knappt tro det är sant! Helt fantastiskt! 

Nu väntar några veckors lång väntan innan vinnaren koras och jag hoppas och drömmer naturligtvis om att koras som vinnare men de andra finalisterna är oerhört vackra så det blir en tuff match!

Länk till sidan

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh vad häftigt! Klart som spa´t att du fixar detta =) Kram

Anonym sa...

Inte konstigt att de valde dig.. så söt som du är! / stolt lillasyster

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Tack gulliga Malin och Jonna. Utan dig älskade syster hade jag inte varit modig nog att anmäla mig. <3