lördag 8 september 2012

Äntligen ärevarv!

Stolt och glad
Dagens tävling i Vinslöv gick riktigt bra mycket tack vare min fina publik och mitt team Anso och E-L. Efter en fin ritt i LB:1, utan några missar, låg jag och Aladdin tvåa med 196 poäng ett bra tag innan ett annat ekipage puttade ner oss till en delad tredjeplats. Försmädligt kanske men tvåa eller trea spelade ingen större roll för mig idag. Placerade blev vi i alla fall och det är viktigast. Äntligen fick jag och Aladdin rida vårt ärevarv och jag var strålande glad.


Fina Aladdin med rosett .


Tips från coachen. Till vänster syns min kära publik; svärfar, Sebbe och svärmor



Till LA:1 kändes Aladdin lite tröttare och jag lyckades inte riktigt få något tryck i honom. Trots det så skötte han sig riktigt fint inne på banan och var väldigt lydig. Inga missar och en godkänd ritt, men med lite dåligt med energi . Resultatet blev 63 % vilket jag var nöjd med.

Stort tack Anso för all hjälp och alla fina bilder du tog idag!



 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! :-) Det går bra nu!! Kram /Maria

Anna sa...

GRATTIS!!! Va kul!!! Visst är det härligt att äntligen få rida ärevarv!!! :)