torsdag 29 december 2011

Bildredigering

Redigerad kopia
Imorgon ska jag äntligen ut till stallet igen. Jag skulle egentligen ha åkt ut på juldagen men låg ju totaldäckad av feber i soffan hela dagen så de planerna gick i kras. För att stilla min Aladdinabstinens har jag suttit och pillat lite med gamla foto samt försökt att lära mig lite finesser i programmet PhotoFiltre Studio X.

Original
Jag gillar verkligen att fota men är novis på det här med bildredigering och har tidigare inte sträckt mig längre än till att korrigera röda ögon eller färger. Så här blev mitt första bildredigeringsförsök på fina Aladdin. Vad tycks? 





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Du har väl anmält dig till PIM så att du kan få komp för dina färdigheter?

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Tack! Absolut. jag håller på med uppgift 2 i PIM-kursen för tillfället.

Caroline sa...

SV: Tack! Dom är fotade med ett Tamron AF SP 17-50 2,8 objektiv :)