lördag 31 december 2011

Nyårslista

Nyårslista

29 december, 2011
1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Startade en LA-dressyr klass och red på godkända procent. :D
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag har slutat att röka!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster fick sitt tredje barn och vi fick äran att vara gudföräldrar till gulliga Linus.
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Bättre kondition!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag är dålig på datum men bra på att komma ihåg händelser så det får bli; Positiva: första placeringen på Aladdin i Osby, Stockholmsresan i juni, Semestern i Norjeboke. Negativa: Den fruktansvärda massakern  i Utyöa Norje
8. Vad var din största framgång 2011?
Att så många av mina elever har förbättrat sig så mycket i mitt ämne.
9. Största misstaget?
Misstagen förtränger jag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förvånansvärt frisk hela året och det är först nu i jul som jag och hela familjen har blivit ordentligt sjuka med feber och förkylning som följd.
11. Bästa köpet?
Min plastrong!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Renovering av huset
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Weekenden i Stockholm i juni.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Adeles låtar - så fantastiskt bra!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Året har inte varit sensationellt men inte heller urdåligt så jag får nog säga varken eller trots att jag är en obotlig optimist.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit!
18. Hur har du tillbringat julen?
Vi har firat med släkten.
19. Blev du kär under 2011?
Ja, i min älskade man
20. Favorittidning?
Equipage
21. Favoritprogram på TV?
Sons Of Anarchy. Jag och Björn har varit helt uppslukade av denna serie och trots att den är ganska blodig och brutal samt har könsroller som är helt åt helvete så är det den bästa serien jag någonsin har sett.
22. Hatar du något nu som du inte hatade i början av året?
Spökhotellet på Gröna Lund - dit går jag aldrig in igen...
23. Bästa boken du läste i år?
Cirkeln, Erebos
24. Största musikaliska upptäckten?
Adele
25. Något du önskade dig och fick?
Biljetter till GHS 2012
26. Något du önskade dig men inte fick?
Snö på julafton.
27. Årets bästa film?
Inception, Harry Potter, Breaking Dawn
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
 Myste och njöt med familjen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att Aladdin hade fått vara frisk hela året
30. Vad fick dig att må bra?
Familjen, hundarna och Aladdin.

Gott nytt år på er alla bloggläsare. Nu håller vi tummarna för att  det blir molnfritt och vindstilla inatt så vi kan skicka upp våra fina kinesiska lyktor.

Inga kommentarer: