fredag 23 december 2011

Tidig julklapp!

För några veckor sedan tog jag en bild på vårt nyrenoverade lekrum och skickade in till Stoby Måleris hemsida. Anledningen var att de anordnade en tävling som gick ut på att du skulle ta en bild på ditt nyrenoverade rum och priset var att vinna ett presentkort i butiken till summan av tapetkostnaden. Naturligtvis var tapeterna tvungna att vara köpta i samma butik.

Redan innan vi bestämde oss för att renovera så hade jag sett ut In Trades urläckra randiga tapet att ha som fondvägg så valet var enkelt när jag besökte Stoby Måleri för att beställa tapeter.  När jag sedan såg tävlingen i Nsk så tänkte jag att jag lika gärna kunde chansa och vara med.

Bilden jag skickade in till tävlingen var denna och döm om min förvåning när det idag i  mailboxen låg ett mail som förkunnade att jag hade vunnit tävlingen och ett presentkort till summan av 1215 kr fanns att hämta i butiken!

Vilken härligt tidig julklapp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, väggen och rummet är verkligen jättefina; inte alls konstigt att ni vann. Men sa du att det var ett lekrum? Med platt-TV, lavalampa och varmeljuslyktor? Vet du några hemligheter om barnuppfostran som jag inte känner till, eller får de helt enkelt inte leka där? ;-)

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hehehe jag var ju tvungen att ta bilden ur den vinkel som såg mest stylad ut och det blev tv-hörnan. Resten av rummet är mer lek- och busvänligt.