onsdag 21 december 2011

Måste köpa en Mistel

Det beror förmodligen på att jag har passerat 20-strecket med råge, men jag har inte förstått storheten med tonårstjejernas favorit Justin Bieber.

Jag har aldrig förstått vad mina högstadietjejer ser i Justin Bieber och kanske är det för att jag börjar bli gammal. När jag var 15-16 år så dreglade jag över killarna i Take That, East 17 och naturligtvis hetingen Mark Wahlberg. Jag har för många år sedan växt ur mina idoltonårsförälskelser men när jag tittar och lyssnar på Justin Biebers "Mistletoe" så kan jag för ett litet litet ögonblick förstå tonårstjejernas svärmeri för idolen. Han är rätt gullig den där Bieber och låten är riktigt härligt julig.



Jag ska genast åka till blomsteraffären och införskaffa en Mistelkvist, sen ska det pussas här hemma i jul!

Inga kommentarer: